joi, 7 octombrie 2010

Si iar o luam de la capat...

Mneh..nu mi-ar placea sa dau iar nume, sa incep iar cu criticile..poate de data asta nici nu se putea mai mult,poate e vina mea ca m-am atasat de ea..nu stiu. Imi repet in minte doar trei cuvinte :"O sa treaca"...si nu stiu daca ma mint pe mine sau e chiar real.Poate ca de data asta a fost altfel, dar doar pentru putin timp.Mai bine poate...poate invat sa pretuiesc timpul petrecut cu cei pe care ii iubesc. Ar fi aiurea sa imi exprim sentimentele printr-o pagina web, dar suna foarte aiurea sa iubesti atata timp si la un momentdat sa iti dai seama ca e degeaba.

Ar fi mai bine poate daca as incerca sa trec peste, daca as incerca sa o urasc..cum a zis ea. Dar nu pot si sincer sa fiu nici nu vreau sa mai simt ceva, indiferent ca e dragoste, ura...

Abia astept sa mai treaca 3-4 luni si sa am timo sa imi reformez ideile.Poate o sa trec peste moment si o sa evit sa clachez.Pana la urma, simplul fapt ca inca o iubesc imi face rau...si...si atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu